باتری یو پی اس

Wiki Article

برخی بارها یا مصرف‌کننده‌ها برای یو پی اس مضر هستند. مثلا بارهای موتوری مثل یخچال، کولر و موتور.

بنابراین برای رایانه‌ها و سایر دستگاه‌های حساس که روی آن‌ها داده‌های مختلف نگهداری می‌شود، استفاده از یک یو پی اس می‌تواند محافظت خوبی برای داده‌ها فراهم کند.

شرکت انرژی پردازان سولار صنعت، از شرکت های مطرح در زمینه فروش و عرضه دستگاه های یو پی اس، تعمیر یو پی اس، استابلایزر و باتری های یو پی اس می باشد.

این نوع منبع تغذیه را به این دلیل که در آن کلیدزنی (سوییچینگ: قطع و وصل کردن جریان) صورت نمی‌گیرد، خطی می‌گویند، اگرچه در ساختار آن از عناصر مداریِ غیرخطی مانند دیود و ترانزیستور استفاده شده‌است.

یو پی اس‌ها مدل‌های مختلفی دارند و کارکرد آن‌ها از موارد خانگی و اداری گرفته تا صنعتی متغیر است. یو پی اس‌های خانگی و اداری برای تامین انرژی بدون وقفه دستگاه‌های کامپیوتری، لوازم خانگی، وسایل حساس مانند دستگاه اکسیژن و سیستم‌های اداری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

هرچند با کمی جستجو در بازار می‌توانید گزینه‌های ارزان‌تری را هم پیدا کنید، اما به قول معروف هر چقدر پول بدهید همان قدر هم آش می‌خورید.

به عبارت دقیق‌تر، وظیفه منبع تغذیه، دریافت انرژی الکتریکی از یک منبع انرژی (برقی، مکانیکی، شیمیایی، خورشیدی) و تبدیل آن به ولتاژ، جریان و فرکانس مناسب برای تغذیهٔ بار است.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، توصیه می‌کنیم که به دسته بندی باتری یو پی اس مراجعه فرمایید.

ای میل اے آئی اور کرپٹو کرنسی مائننگ کے ماحول پر ’برے اثرات‘، یو این ادارہ

You don’t will need to fret when UPS Access Position stops offering - you get a notification when your packing containers have arrived at the collection level of your respective option.

این نوع یوپی‌اس باید در سیستم‌های کامپیوتری مورد استفاده قرار گیرد در غیر این صورت با خدمات پس از فروش هماهنگی گردد.

شکل ۲: یو پی اس تعاملی با خط وقتی توان ورودی قطع می‌شود، سوئیچ انتقال باز شده و توان از باتری به خروجی یو پی اس انتقال پیدا می‌کند. از آنجایی که اینورتر همیشه کار می‌کند و به خروجی متصل است، این طراحی فیلترسازی اضافه‌ای دارد و در مقایسه با یو پی اس استندبای، موجب کاهش اثرات حالت گذرای سوئیچینگ می‌شود.

باتری مگامکس باتری گریت سولار باتری صبا باتری یوفو دیزل ژنراتور

متخصصین یو پی اس بسپارش به ما پیشنهاد می‌کنند که موقع انتخاب و نصب یو پی اس، حتما موارد زیر را مدنظر داشته باشید و در مورد آن‌ها، جویا شوید.

Report this wiki page