ups بهراد

Wiki Article

امکان وجود نویز در سیستم وجود داشته باشد که معمولا به عنوان یک نوسان با فرکانس بالا یا گذرا تعریف می شود و توسط تجهیزات نزدیک به خط منتقل می شود.

در طراحی به صورت ایستاده، یو پی اس ها به صورت عمودی، روی زمین، میز یا هر سطح صاف دیگری قرار می گیرند. این طرح از یو پی اس ها، معمولا در ایستگاه های کامپیوتری و اتاق های سرور مورد استفاده قرار می گیرند.

علاوه بر این ها حالت دیگری نیز برای انواع یو پی اس ها در نظر گرفته می شود که به آن حالت بای پس می گویند. به جز شکل موج، عملکرد خروجی در حالت انرژی ذخیره شده، برای تمام یو پی اس ها مشابه یکدیگر است.

شکل موج مورد تایید در اکثر یو پی اس ها شکل موج سینوسی است و در افزایش یا کاهش راندمان سیستم تاثیر گذار است.

یو پی اس کرکره برقی برای درب های پارکینگ ها، مجتمع های تجاری و منازل

دلیل آن هم این است که این یو پی اس نسبت به تغییرات ولتاژ یا فرکانس حساسیت بالایی ندارند.

موتورهای کرکره برقی دارای دو نوع توبلار و ساید می باشند که موتورهای توبلار داخل محفظه کرکره برقی بوده و از ظاهر بهتری برخوردار هستند و اکثرا برای مناطق کم تردد مانند خانه ها به کار می روند، ولی موتورهای ساید خارج از محفظه کرکره برقی می باشند و به علت قدرت بالا، برای مکان های پر تردد مانند فروشگاه ها و اماکن اداری مناسب هستند.

در رابطه با حالت های ذکر شده نکاتی وجود دارد که با معرفی هر یک از این حالت ها، نکات مربوط به هرکدام را نیز ذکر خرید ups می کنیم:

تامین انرژی برق و ارایه خدمات با رسالت تبدیل شدن به تامین کننده ی برق در سطح جهان.

این یعنی حتی در صورت وقوع نوسانات و اختلالات در خط برق، تجهیزات به صورت بی ‌وقفه و بدون توقف به کار خود ادامه می ‌دهند.

پاسخ نظر سلام، وقت شما بخیر. ممنون از مقاله مفید و ارزشمند شما.

امروزه در بسیاری از ساختمان های مسکونی و اداری و هم چنین مراکز خرید، درب خانه ها به صورت اتوماتیک بوده و با برق شهر عمل می کنند.

یو پی اس دوربین مداربسته برای تامین برق اضطراری تجهیزات امنیتی و حفاظتی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Report this wiki page